Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne] Generator Doladowan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Pare osob do mnie ostatnio pisalo na gg, czemu generator kodu nie dzaia, a skoro jestem takim dobrym informatykiem,czemu wam nie wytlumacze.

Juz tlumacze.

Wiekszosc z Was, drodzy userzy, jesli sciagacie, generator, ma zamiar uzyc go, wygenerowac kod, i zaplacic kodem za yang.

Jednak to nie tak.

Generator kodu, podaje losowy numer, ktory sam generuje, a nie laczy sie z baza i go otrzymuje, jak w przypadku terminali.

Osobiscie znam tylko 2 przypadki zaladowania telefonu poprzez wpisanie losowo wybranych numerow( z 2 paragonow 2 czesci zostaly skrzyzowane) i fakt, te osoby mialy wyjatkowe szczescie.

Jednak wracajac, generator kodow, moze,ale w wiekszosci nie poda dobrego kodu, bo sam nie zna, a jest pare generatorow, ktore co jakis czas wylaczaja wam komputer, gdyz jest to zwykly wirus.

Prosze Was, drodzy userzy, nie spamujcie mi na gg, z takimi problemami, oraz zastanowcie, sie, czy oplcaca sie?

Nie zalezy mi na +/- tylko na swietym spokoju na gg.

Pozdrawiam Krystian

65994253024037513199.png
Opublikowano

też znam takie generatory co maja cyfry i LITERy to zwykła ściema.Tylko czemu piszsz to w dziale metina?

Jestem kulturalną osobą , lecz szacunek okazuje tylko osobom które na ten szacunek zasłużyły!Jeśli pomogłem Kliknij TU

1260200783byplonskijudo.jpg

Opublikowano